...

Dagen för Dagen med D. Dagen före kalle anka, före de där första minutrarna på morgonen som får en att känna sig som om man vore sex år igen. Dagen före hysterin över att huset ser ut som det gör och borde städas. Dagen före julafton.


Idag är nog en av de värsta dagarna på året. Man går runt och liksom bara väntar på att den ska ta slut. Det är sjukt jobbigt.
Under tiden man väntar måste man dessutom göra en massa saker. Som följande:

- Jaga bort dammråttorna under sängen
- Fixa med alla hundra miljarders plagg som bara ligger
- Köpa sista presenterna i akutpanik
- Laga julmat
- Göra julgodis

Dessutom borde man egentligen dansa en snödans för att få igång vädergudarnas välvilja att vilja låta det snöa på julafton. Annars är jag trött på att ha firat typ halva mitt liv med en snöfri julafton. Det suger. Bajs.

Puss Puss
Emelie

Hej jag heter Emelie och tyvärr är mitt kärleksliv i botten just nu.
Jag gillar helt fel kille
Jag har fel kille efter mig
Jag gjorde slut med rätt kille som var fel för mig

Han borde vart rätt.
Kan jag inte bara få ha en endaste liten lycklig kärlekshistoria?
Du vet, som de som alltid är med i filmer.. men nej, klart jag inte ska.
Jag ska ha den komplicerade och invecklade varianten.
Det är mer min stil. Det har det alltid varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0