God jul alla sötnosar!

Okej, nu är min sexårings period över och det dröjer 363 dagar tills den kommer tillbaka igen. Hoppas ni alla hade en jättemysig julafton, det hade iallafall jag! Familjen och Farmor var här hemma och myste. Klockan tre var det Kalle Anka och klockan fyra var det julmiddag. Massa gott!! Fast jag skippade köttbullarna och prinskorven i år och förberedde mig på mitt vegoår genom att käka morotslåda. Jag vet vad ni tänker, hur kunde du svika jultraditionen så? Men tro mig, det smakade gott i alla fall.. Även om jag tyckte köttbullarna såg otroligt lockande ut..

Efter maten var det Kan du vissla Johanna och efter det var det dags för julklappsutdelning!! Tomten hade kommit under natten och lämnat en hel bunt med paket. En massa jag definitivt inte var förberedd på.. Jag hade aldrig kunnat ana att jag skulle få allt jag fick. Är fortfarande helt lyrisk över de fina sakerna Madre och Padr.. förlåt, tomten, hade valt ut med omsorg!

            
                                     
                              
          
            

Det som är på bilderna ser ni kanske själva men jag fick iaf
En stor sminklåda från Colour institue (har smink för ett år nu :D)
En sminkkurs på Make up store (Perfekta presenten? Perfekt då man vill liva upp sin annars ganska så tråkiga vardag)
Presentkort på bokhandel (Som den bokmal jag är älskade jag den här)
Presentkort på Monki (När mellandagsrean slår igång på riktigt, då smäller det)
Presentkort på Carlings (Typ världens snygaste klädaffär?)
Spargris från monki (Jag tar det som en pik med kärlek..)
Tre stora Pappatröjor (Världens mysigaste!! Nya favorittröjan nummer ett är den vita.. har bott i den nu..)
Badgrejor (Tänk er en kalla vinterkväll efter skolan, kryper ner i ett varmt bad med dessa..)
Parfymen Cancan + Body Lotion och Showergel (Har ni luktat på den? Den luktar så otroligt gott!!)
Mascara och läppglans från Max Factor (Som sagt, smink för ett år och MaxFactor gör riktigt bra grejer!)
Greys Anatomy säsong 4 (Ska sitta och dregla över McSteamy många nätter..)
Ipod Nano (Den har inte lämnat mig en enda sekund, min nya bebis!!)
Skinnklänning från Cubus (In this one, I'm dangerous ;) )


Som sagt, jag är sjukt glad!! Hoppas ni haft en bra julafton, det här var min absolut bästa känns det som..
Puss Puss
Emelie

Kommentarer
Postat av: clara

åh din lyckliga männsika! en ipod! det var precis vad jag också önskade mig av tomten :) fast jag ska inte klaga, förutom det fick jag också allt jag kunde önska mig! låter som att din jul varit underbar! love

2008-12-27 @ 23:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0