GOD JUL kära läsare!

Så var den här. Julaftonsmorgon. Du vet, den där som de flesta av oss älskar mer än alla andra dagar på året.
Man tassar på tå ner till vardagsrummet, ser på den fina granen och dricker lite kaffe. Tittar i julstrumpan (Ja, vi har såna här i familjen Svensson Pawlaks hus) och blir överlycklig över att det är julafton just idag!

Herregud, jag blir verkligen som ett litet barn när julafton stundas.. Det är helt sjukt vad glad jag blir varje julaftonsmorgon.

Vad fick ni i julklapp imorse? :)

Puss Puss
Emelie

en av mina favoriter bland julsångerna

Kommentarer
Postat av: Clara

Vi brukar också ha julstrumpa! :P jag fick 3 björn borg trosor och choklad ^^du då? <3 god jul!

2008-12-24 @ 11:50:40
URL: http://clarigast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0