hemreseupdates,

Nu har dom tittat lite till och kollat nar vi skulle kunna komma hem som tidigast. Det blir KANSKE sondag, sa jag missar mysmiddagen med Soile men vi kanske kan ta det nasta vecka istallet? (A)

Vi hade namligen bokat biljetter med Thai Airways och skulle egentligen akt hem inatt och varit hemma i morgon eftermiddag. Men nu pga demostrationerna som holl pa i Bangkok sa blev det lite problem med det, och det tidigaste flyget med Thai airways skulle ga den elfte december fran bangkok till arlanda. BAJSNEJ tankte jag och ville do. Men sen tittade min fantastiska madre runt lite igen och horde med receptionisten om det fanns nagra andra mojligheter, och tanka sig! Om vi kan fa tillbaka pengarna fran thai airways sa kan vi aka med novair hem direkt fran krabi antingen pa lordag eller mandag! :D Gud, det ar sa mycket battre an bajsiga thai airways datum och jag kan titta lite extra efter soiles vaska och anna och sophies bh!


Sa, vi ses om bara nagra dagar! (Forhoppningsvis)

Puss puss
En mycket gladare Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0