Idag var världens bästa dag en gång till!!

För idag snöade det, Ingrid kom tillbaka till skolan från magsjuka så vi sågs igen, jag fick träffa Alexandra igen och hon fick sina skor från thailand och alla på ksg var glada och kramiga idag igen! DDJ hade glömt sin mobil på pizza hut vilket var kul att skratta åt, men han var på bra humör i alla fall och dagarna är som roligast när DDJ är på bra humör. Jag typ älskar min skola. Och Alexandra. Och snönen. Och Cortado.




Jag och sophie i söndags på myspys på 60's.

Fotograf: Marcus Gustafsson,

bildkälla: http://www.facebook.com/home.php?#/photo.php?pid=1282921&id=581404005

Kommentarer
Postat av: finkalinka

IIIIIIH JAG ÄR SÅ GLAD ATT DU ÄR TILLBAKA! (jag är medveten om caps. jag är bara väldigt GLAD ATT DU ÄR TILLBAKA)

2008-12-10 @ 22:20:26
Postat av: Jennifer.

VIKTIGT MEDDELANDE till Emelie och Alexandra.

Jag saknar er, hör av er. ;( <3

2008-12-11 @ 16:02:01
URL: http://jennifersvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0