Idag var världens bästa dag

Trots att det inte var strålande sol, trettiofem grader varmt och snö ute (vilket är min omöjliga drömdag, tänk att få bygga snögubbar och sen dra till stranden tio meter bort.. uppfinn osmältbar snö tack?) så var det här ändå en av världens bästa dagar iallafall. Varför? Jo kanske för att jag var på strålande humör hela dagen, alla var jättekramiga i skolan på ett mysigt och osliskigt sätt, det var liksom bara mysiga kramar, och för att jag sjöng för världens gulligaste publik tillsammans med andra fejmare idag.Vi sjöng på Tullinges samhall för utvecklingsstörda och de var så otroligt gulliga!! Alla satt och var glada och lyssnade och en kille (eller snarare man i padres ålder) ville ha choklad och ta in notan hela tiden.
Sen fick vi gratis biobiljetter i skolan också.De e niiicee...

Så, man har ju rätt så höga förhoppningar inför tomorrow på att det ska bli en perfect day det också, Men jag tror nog det. Jag ska träffa bästa kompis och ge henne hennes resepresent som jag tror hon kommer älska. Hon avgudar det jag ger henne, det är en av hennes absolut största laster. :D "finurlig"

Och sen är det sång på fejm också, sista gången innan avslutningen och så...


Det var pepparkakans dag idag, och AnnaBananas namnsdag så grattis gullrumpa. Ät mycket pepparkakor!!
Och justdet! Jag hittade en sjukt snygg nyårsklänning idag också.. tjohoooo vad den här dagen ägde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0