Jahapp

Jag har blivit held såld på Familjen tydligen. Så fort Ingrid och DDJ är i närheten snor jag deras Ipod och knarkar sönder Det snurrar i min skalle eller huvudet i sanden. Kuligt värre. Hursomhelst, gårdagen var riktigt lyckad! Bortsett från att alla är så otroligt morgontrötta och sega på att gå upp, jag menar, jag sov TVÅ ynka timmar och var uppe tidigast och piggast av alla!


Vi var i alla fall i Rissne hos Frida och myste med DDJ, Ingrid, Alice och Moa (plus mig och Frida såklart) och bakade lussebullar (mina blev störst och kladdigast i mitten) och tittade på Kill Bill 2 och Oc och så drack vi mängder med the. En riktig myskväll hos fröken Wallman med andra ord!

Ikväll vill jag också ta det lugnt, hade egentligen lovat att dra ut med BästaKompis men jag är ganska seg idag.. får hoppas att hon är på för nästa helg istället och inte mördar sönder mig om jag ställer in vår utekväll ikväll.. även om det är dålig stil.. förlåt!!! :(


Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0