Shoodels

Idag ska jag:

Hitta julklapp till mitt sexåriga lilla monster till lillebror här hemma. Nej, han är faktiskt riktigt söt så jag ska inte säga att han är ett monster. Speciellt söt är han när han får sina mysryck..Vad köper man till en liten pojke som bara önskar sig dyra spel och bilbanor? Jag kommer i alla fall få hjälp av Maks Fikån och Vic.. kanske kommer lösa sig?


Sitta barnvakt till jordens sötaste tvååring! Min gudmor och madre ska på bio och se den där Vicky barcelona filmen, så jag ska få spendera flera timmar tillsammans med den lilla sötisen. :D Tar med mig kameran så får ni se hur gullig han är..


Träffa Frida. Jag behöver lätta mitt hjärta och nu när SW lämnat landet för Florida tills januari så har Frida glatt fått ta över hennes plats och vara min hej-lyssna-på-mina-ganska-obetydliga-men-oh-så-jobbiga-problem-är-du-snäll-person. Men det känns skönt att kunna snacka med någon som är lite insatt i vad jag pratar om.



Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0