Viktiga nyheter!

Min mobil är trasig och jag ska lämna den på lagning. Men det betyder just nu att ingen kan få tag i mig om man inte råkar kunna mitt hemnummer eller ringer till någon jag är med. Vilket i skolan kan vara DDJ, Frida, SW, Annabanana, Ingrid, Claris osv och hemma kan det vara Mac och Alex eftersom jag umgås mest med dem. Hursomhelst, om det skulle brådska kan ni ringa syster också, fast där kan ni bara få tag i mig om jag råkar vara hemma. Ska lämna in den på lagning så fort som möjligt eftersom jag känner mig både handikappad och efterbliven utan den..


Dagens regel: Köp aldrig nokia. De går bara sönder om man inte köper den gamla hederliga 3310, den tål ALLT.




Min besvikna min.

Kommentarer
Postat av: zirath

nokia e bäst <3

2008-12-07 @ 12:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0