WOHO!!!

JAG HAR KLÄTT GRANEN SÅ NU ÄR DET JUL!!!

Tänkte lägga upp en bild men datorns kamera suger apa och lillebror spelar på den man kan lägga in bilder på. Så, ni får glatt vänta med att se min tårdrypande gran eller våldgästa mitt hem, möjligtvis kan ni snoka utanför för vardagsrumsfönstret och få en glimt! ;)


Jag är så otroligt pigg idag, fick en adrenalinkick liksom. Skulle kunna gå tre mil idag, fast istället ska jag sikta in mig på att svulla i julmaten, julskinka, köttbullar, prinskorv... och jag som funderade på att bli vegetarian. Men jag kan ju se det som mitt farväl till kött och ge mig in i 2009 som en lite hälsosammare människa.
Det börjar nog blli dags för en resumé av året som gått och löften inför det nya?


Puss Puss
Emelie

Kommentarer
Postat av: in tha gidd

jag tänker våldgästa ditt hem inom närmsta tiden. fyi.

2008-12-22 @ 00:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0