FY FAN VAD SNYGG!!

Killen från igår alltså. Bästa kompis vet vem jag menar.. (A) Han var sjukt trevlig också.. :O

Juste, vi hade trevligt igårkväll btw.
Eller okej, Bästa kompis hade det nog ganska tråkigt mot slutet (Kände mig lite elak där) men jag hade grymt trevligt och hängde gubbe. Jag vet, det låter sjukt tråkigt att hänga gubbe, men med mina ord, som ingen kunde gissa, vart det väldigt intressant. Och jag blev förvånad över hur lite folk i rönninge vet om dom orden asså. :O Jag vet att det finns en stor chans att min mamma läser den här så jag undviker att skriva exakt vilka ord det var jag klurade ut.. (;

När vi vaknade imorse kom mamma in och berättade att grannen hade haft över några tjejer som lät yngre än oss. Neighbour, du är väl lite för gammal för 93or? :O Fast man vet ju aldrig hur gamla flickorna var, men madre gissade på 93 - 94. Tja, vem vet. Kanske en fin årgång för 89or? (; (Inget ont till dig neighbour, jag tycker om dig jättemycket bara så du vet)

Puss puss
Emelie

Kommentarer
Postat av: zirath

hihi kan det vara mig du menar? ;D (A)

2008-02-25 @ 15:09:05
Postat av: Emelie

Haha, du önskar det va? ;o

2008-02-25 @ 17:23:06
URL: http://rulesbyemelie.blogg.se
Postat av: zirath

haha ja klart ;D

2008-02-26 @ 13:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0