HAHAHA

Jag hittade en sida full med sköna förolämpningar:

Klicka för mer information om detta ordspråk! Att vänta på att du ska säga någonting vettigt är som att tända ett ljus i fönstret för Elvis.

Klicka för mer information om detta ordspråk! Den bästa delen av dig rann ner för din mammas ben.

Klicka för mer information om detta ordspråk! Det är ofattbart att just du vann över 100.000 andra spermier.

Klicka för mer information om detta ordspråk! Din hjärna är på semester, men din mun jobbar övertid.

Klicka för mer information om detta ordspråk! Din mamma är som en födelsedagstårta, alla får var sin bit.

Klicka för mer information om detta ordspråk! Din mamma är så fet att hon är på båda sidor av släktträdet.

Klicka för mer information om detta ordspråk! Din penis är så liten att den ser ut som en extra navel.

Klicka för mer information om detta ordspråk! Din tandläkare blev väl döv av ekot som tandborren gav.


Klicka för mer information om detta ordspråk! Du är ett bevis på att utvecklingen kan gå baklänges.

Jag tror faktiskt att den där om hjärnan som är på semester men munnen jibbar övertid typ handlar om mig.. Den känns väldigt riktad mot mig faktiskt.

Pusspuss
Emelie

Källa: På den här sidan hittar du fler förolämpningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0