NU VET JAG GOTT FOLK!

Jag vet drömprinsens namn! :D David heter han. Oj oj oj vad han är drömmig asså, skojar INTE! Han är typ jätteduktig på gitarr och när vi satt i studion för att spela in gitarren så satt han typ och sa: "Är det där bra? Funkar det om jag spelar så här?" Och medan Jänniphär satt och faktiskt hörde vad han sa satt jag och nickade och sa typ ett drömskt "mmm" medan jag tittade på gitarrguden som satt några meter ifrån mig och bara såg sådär allmänt snygg ut. Oj oj oj, det är sjukt hur en kille kan se bra ut. Faktiskt ganska orättvist, medan vi tjejer får lägga på typ en massa smink och borsta håret för att se allmänt respektabla ut kan killar gå au naturelle och se sådär sjukt snygga ut. VARFÖR ÄR DET SÅ?!

Ps.Jag har bestämt mig för att bojkotta Alla hjärtans dag om ni undrar varför jag inte skriver ngt om det. Anledning: Jag ser ingen mening för singlar att fira en pardag.DS.


Puss Puss
Emelie

Kommentarer
Postat av: Robert

Men det kompenseras av att ni har mycket lättare att hitta billiga och snygga kläder/skor, och har därtill oftast bättre koll på kläder ;)

2008-02-15 @ 16:44:24
Postat av: Anonym

hitta billiga kläder ? som om inte ni har det ..

2008-02-18 @ 09:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0