"Oboy, vilket vackert väder" fast Peps Persson kanske inte passar in just nu..

Tjoff, så var det vinter igen. Inte lite, utan en riktigt kall vargavinter. Suck. Och inte blev det tacos ikväll heller, kyckling i brunsås. Men jag är inte typen som klagar ska jag säga. (;

Jag har tänkt på en sak, rykten. De sprider sig likt en löpeld från folk till folk. Snart vet folk man inte ens känner de allra mörkaste hemligheterna man gömmer. Det är faktiskt ganska läskigt, men vad ska man göra? Det gäller att inte döma hunden efter håren som någon klok varelse sa, så jag antar att jag borde tänka över mer vilka jag känner att jag vill berätta mina hemligheter för.

Juste, en sak till;
Jag har köpt ett hopprep. Jag har kommit på, att om jag hoppar en kvart på morgonen och en kvart på kvällen varje dag lär jag komma i form till sommaren. Smart va? Det gäller bara att ha rätt musik. :) Och i mitt fall, lite mer motivation. Men det fixar sig nog, vi får se till sommaren om det är ett fläskberg eller en babe som går till stranden i min bikini. (;

Puss puss
Emelie


Ps. Andy, om du läser. Jag pallar inte tjafsa mer, fred? Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0