På Torsdag är det ärtsoppa, på lördag är det fest, men fredag är ändå den dag jag gillar mest!

Tjoho! Inget kan förstöra mitt glada humör idag! Antar att det är för att det är helg som humöret är på topp. :)


Igår kunde jag inte gå in och skriva för mamma fifflade med internet till hennes data från jobbet, så hela internet
var otillgängligt från klockan 19 till ungefär ett inatt skulle jag tro.. :p
Iaf, min överraskning till bästa kompis var.... Damdamdamdaaa 'Trumvirvel'...

Jordens GODASTE glass! Ben & Jerrys New York Super Fudge Chunk och Chunkey Monkey!
Vi satt och svullade i oss nästan alltihopa under tiden vi såg på vår klassiker, The Perfect Score. Den bästa film som någonsin skapats, eller okej. Den enda film som Emelie och Alexandra kan precis alla repliker till och därför blir den skönaste filmen som skapats på lääänge. :)

Planer för kvällen då? Hmm.. Ingen aning faktiskt. Vi får se vad som händer men vi hoppas inte på att det blir en hemmakväll utan någon som helst action. Ursäkta mig, mina fantastiska föräldrar, inget emot er.. men jag vill inte sitta hemma ikväll också när förra helgen blev.. tja, inte som planerat iaf.

Vi hörs!
Puss puss
Emelie


Kommentarer
Postat av: lottye

ben & jerry's.. yummi;d

2008-02-05 @ 16:15:55
URL: http://lottyegillenberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0