Gårdagen fick mig att inse en skrämmande fakta..

Jag suger på bowling. Alltså inte sådär att jag liksom kan spela litegrann, utan jag verkligen SUGER på bowling! Första omgången slutade med 33 poäng totalt. Andra hade runt 100, jag hade 33. Förstår du nu hur dålig jag är på bowling?

Det spelade ingen roll ifall jag tog ett tungt klot, som verkade fungera för Örnen, eller ett lätt klot, som bästa kompis tog. Jag var lika dålig i alla fall. Jag provade olika tekniker, som att kura ihop mig precis när jag kastat klotet och vänta tills det kommit ända vägen fram, samtidigt som jag med min tankekraft verkligen försökte psyka klotet in i käglorna. Det gick inte mycket bättre det kan jag säga dig, och inte hjäpte det om jag stod med benen brett isär och rullade klotet med båda händerna ut på banan! Min totala slutpoäng var 124. Efter ca 5 omgångar, 124 poäng. Det är väldig dåligt. Örnen fick runt 350, bästa kompis 200, jag fick 124. Jag hade minst poäng av alla i hela mm-laget. Det är inte alls bra Emelie, inte alls bra..


Nåja, vad kan man göra åt saken? Jag var, trots mitt dåliga resultat, den som hade roligast av alla borta på bowl-o-rama! Och det är ju alltid en positiv sak? :D


Sedan var det dags för Fejm. Jag har bara en sak att säga om Fejm, jag älskar det. Men den här pjäsen vi ska göra nu på teatern, not my favourite.. (A)


Puss puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0