Inget för veklingar

Igår var jag på en sån där prova-på-dag på Tullinge gymnasiet. Jag träffade på en massa folk, bl.a Mr. Casanova och Soff, och det är ju alltid trevligt. :) Sen skulle jag försöka mig på att spela biljard med min och bästa kompis fadder, vilket resulterade i halv katastrof. Vi kan säga så här, jag är inte mycket bättre på biljard än jag är på bowling. Och att vi fick spela med Biljardproffset gjorde ju inte saken bättre direkt.. Men, jag och bästa kompis vann i alla fall en gång! :D

När dagen var slut skulle padre hämta mig i Tumba, och medan jag väntade fick jag jordens magknip! Det kändes som om det var en hand i magen som grep tag i allt och liksom drog.. jag vet att jag är sämst på att förklara men det gjorde ont i alla fall. När jag väl kom hem skakade jag jättemycket och var tvungen att gå och lägga mig i sängen ett tag. Började fundera över vad som skulle kunnat orsaka illamåendet, och plötsligt var jag tvungen aff springa in på toaletten. Jag tror att jag blev matförgiftad av något. Det kan ha vart bullarna vi fick till fikat, de kändes lite smågamla och var hårda som satan. Men som det matvrak jag är proppade jag i mig den i alla fall. (A)

Idag mår jag i alla fall mycket bättre, fast jag var hemma och vilade hela dagen. Har typ inte ätit någonting och känner mig som värsta skelettet just nu. :/ Men jag ska försöka få i mig något att äta i alla fall. Helst av allt skulle jag vilja käka typ korvstroganoff eller något, men madre har typ förbjudit all kryddad mat.. suck. Det blir väl hårt bröd och vatten, precis som i fängelset. :(

Puss puss
Emelie


Kommentarer
Postat av: soff

det var trevligt för mig med ;)

2008-01-26 @ 13:17:50
Postat av: Emelie

Ska du gå på tullinge? :)

2008-01-26 @ 17:35:45
URL: http://emmiish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0