Jag kom fram till en sak när jag pratade med sångfågel idag på msn..

Jag känner att jag bara blir mindre och mindre smart med åren som går.. Ibland tycker jag det verkar som att alla mina hjärnceller liksom tagit semesterledigt och åkt till Ibiza för att festa och ha det trevligt.. kvar är bara ett tomt skal där en ensam liten stackare inte hann packa klart sin väska utan släpar på den själv med sin för korta arm (vänsterarmen är för kort bestämde jag nyss) och ropar "Hej! Vänta på mig, jag kan inte sköta allt jobb själv?!" Men alla har redan boardat planet. Där står den stackars missbildade hjärncellen Edvin, inget illa ment om någon som läser där ute heter Edvin, och måste ta hand om allting själv, han springer hit och dit, drar i en spak här och en där borta och till slut har han arbetat så hårt att han sätter sig på en grå stol med hjul på och svettas som en gris medan han sakta faller ihop till en skrynklig liten hög där i stolen..

Känner inte ni också så här ibland? Eller är jag ensam om den saken?

Kommentarer
Postat av: Sångfågeln.

oj gjorde jag så att du kände dig osmart? :o
förlåt hjärtat.

2008-01-02 @ 23:20:06
URL: http://poptimistisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0