Kom å söööp!

Rubriken ska läsas med finsk brytning för att det ska bli rätt, men jag tror ändå det bara är extremt få människor som kan förstå innebörden. Hursomhelst, jag och SK hade en helt okej kväll, mysigt ett tag i alla fall. :) Roligast var mannen med beslutsångest. Han stod och valde mellan fiskburgare, 90-grammare och det slutade med att han köpte båda. Plus en tunnbrödsrulle.

Nu är madre, syster yster och det lilla gröna monstret under sängen tillbaka från sin avstickare till Ayia Napa. I promise you, Syster yster är brunast, Dat gröna monstret är typ gyllenbrun och madre.. man ser att hon har legat och kämpat med brännan iaf. Negrer, jag vill också vara neger. Jag vill åka. Jag vill att det ska vara min tur att bli hämtad i avgångshallen av familjen och jag vill att det ska vara min tur att komma hem med lite presenter. JAG VILL TILL GREKLAND NU! Tack.



Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0