Gårdagskvällen

Var riktigt mysig! :) Vi käkade middag hos Marcus tillsammans med Martin, Hansson, Ellinor, Micke, Andreas (ursäkta, palle då) och hans tjej Elin. Allt var jättemysigt och vi grillade och hade trevligt. "Det var en tallgök som satt i granen"

Senare mot kvällen kom Sofie, Jennifer, Zirath och en hel massa folk till Marcus. Jag gick och la mig först av alla efter att ha kört små grodorna och räven raskar över isen tre gånger på raken, snackat en massa med martin, pussat på min marcus så somnade jag bums!

Tydligen hade Martin och Hansson mycket trevligt där uppe, dom lagade mat och sprang omkring och väckte alla (utom mig) och badade och grejade.

Jaja, jag är inte riktigt på blogg humör idag, ska sätta mig med en film och massa gott nu med SK.

Puss puss
Emelie

Kommentarer
Postat av: nublirdeandrabullar

Vilken marcus?=)

2008-06-30 @ 15:46:34
Postat av: Eliiin

HAHA, jag var tillsammans med Martin förra sommaren, small world :P



Long time ago vi snackade, men förhoppningsvis kommer du ihåg vår sommar i frankrike tillsammans :P

2008-07-01 @ 20:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0