Okej,

Dagen har sett ut på följande vis:

Vaknade vid sju och gjorde mig i ordning för showen, kom till skolan runt nio och under första föreställningen gjorde jag fetaste vurpan! Dock lyckades vi väva in lite repliker så de flesta började tvivla på att det var en olyckshändelse. Priset för den underbara vurpan publiken fick se var bränn/skrapsår på knän och handleder. Svidigt värre..

Efter skolan drog jag och SK till Skärholmen där jag var på jakt efter en skolavslutningsklänning. Hittade en på Gina Tricot som såg helt okej ut, vit med röda rosor på. Men efter ett par steg inne på Carlings blev jag kär. Jag skyndade mig bort till Gina, lämnade tillbaka klänningen och sprang tillbaks till Carlings där jag lyckades övertala min madre att åka från Bagarmossen för att låna mig pengar till en underbar klänning som jag tycker är skitsnygg! Det är en tubklänning med miss sixty tyg och är faktiskt riktigt riktigt snygg.. Madre höll dock inte med men gick med på att låna mig 900 kronor.. :)

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0