GLAD PÅSK!

Idag fyller Kalle 18 (trodde det var igår eftersom festen var igår, men det är mänskligt att fela) och Zirath fyller 19! Grattis pojkar! :D

Aldrig har jag dansat så mycket som jag gjorde igårkväll, Och jag har lärt mig både Sammedansen och Puttedansen, Lejondansen är lite klurigare.. Men tro inte att jag ger upp för det! Nästa gång, då jävlar ska jag lära mig både moonwalk och lejondansen! :D



Kolla in den jättesnygga presenten jag och bästa kompis kämpade med (i typ en och en halv timme)! Den innehåller en ölhatt och två karameller och är lika stor som en flyttkartong. Visst är den manligt inslagen?

Jag ramlade igår på väg till bussen, LT fick dåligt samvete för att han tvingade mig springa när det var så halt ute, men det gick bra, jag lovar! (: Haha, Jag har vart med om värre skador.. *Tänker på ett visst vattenkrig hos Matilda med Alexandra som slutade i sjukhuset där jag krampaktigt höll mammas hand medan sjuksköterskan skrubbade såret med en tvättsvamp, hårt.*

Ni kanske undrar vad jag gör uppe så här tidigt egentligen? Tja, har man ett lockigt ivrigt monster till lillebror som slänger upp dörren och nästan skriker att påskharen-har-vart-här-och-vi-måste-kolla-ifall-det-är-spår-ute-i-snön-efter-honom-för-
han-kanske-lämnade-dom-jättejättestora-goooodisäggen-ute-i-snönen-men-han-kanske-
också-har-smitit-in-och-lämnat-äggen-inne-typ-under-tvn-eller-nåt-så-du-måste-gå-upp-nu

så är det mindre konstigt att bli väckt klockan tio över åtta på morgonen. Då hade jag sovit i fyra timmar. -,-

När min syster väljer att kliva upp från sin komaliknande sömn ska vi ut och leta påskägg! :D Om nu påskharen har vart här det vill säga... (;

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0