VIKTIGT MEDDELANDE TILL ALLMÄNHETEN

Härmed tänker jag göra exakt som jag vill och skita i vad andra säger och tycker och tänker! Jag kör på mitt eget race för fasen, och jag har blivit frälst genom att hitta en blogg via sångfågel som härmed kommer vara min bibel och överlevnadsbok i singellivsdjungeln. Om jag ringer klockan halv ett på natten en torsdag, och du svarar, säg inte att du låg och sov för att ge mig dåligt samvete. Däremot kan du gärna få säga att du typ bara blev glad över att jag ringde eller något liknande, oavsett tid på dygnet. Två stycken jag dock tänker ta hänsyn till och lyssna lite halvt på är:

Nyfiken, du är typ bäst. Ville bara säga det. Jag ser faktiskt, konstigt nog, upp till dig litegrann. Du är faktiskt grym på dina expertområden. Så bli bara smickrad om jag tar efter dig på vissa plan. Eller ja, inte det andra planet.

Bästa kompis, behöver jag ens förklara varför jag är så tacksam mot dig? Det räcker med ett tack för att du står ut med mig dygnet runt. Jag vet att jag är typ som en övermäktig pizza med extra allt och tre gånger så mycket ost än vanligt. Alltså kan jag vara för mycket att orka med ibland, men du får lite creds för besväret då och då. (:


Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0