Feber, hostattacker och ett glasspaket

Dagen har hittills sett ut på följande vis:

- Väcktes av madre som sa att Chemical Industries väntade i telefon. Gick ner och pratade i två minuter och de berättade att jag är välkommen den 11/6 för att börja jobba hos dom. WEI! :D :D :D "superglad"


- Gick upp med en stor kopp the, hostmedicin i magen, en gigantisk macka med marmelad och ost och ett glas juice och bänkade mig framför andra säsongen av heroes.


- Avbröt mitt heroesgluttande runt ett för att skitsnacka lite med SK i telefon.


- Fick tre hostattacker i rad, höll nästan på att svimma med tanke på att den lilla kraft jag har i kroppen gick åt till att hosta och fortsatte kolla på heroes


- Pausade mitt tittande och gick ner till kylskåpet och hämtade ett glasspaket. Svullade i min glass och fortsatte med heroes.


- Blev förbannad när säsongen slutade helt abrupt med att Nathan Petrelli blev skjuten under ett tal. Jävla beroendeframkallande serie..

Nu ligger jag här i sängen, har inte ätit något nyttigt under hela dagen, ingen riktigt lunch ens en gång, och är feeeett trött.


Puss Puss
Emelie

Kommentarer
Postat av: Lilli

Hörru sjukling, du blir du frisk somfan! vem annars ska va morsaan på premiären hihi. och nej mio blir inte bra för mig, värsta seg juh.. haha du är awesome bruden ;)

2008-05-12 @ 17:12:13
URL: http://comekissme.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha, jo jag lär ju bli frisk snart (: Och du är grym i mio i cykelsången så de så (;

2008-05-12 @ 19:05:15
URL: http://rulesbyemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0