Hey there gorgeous! ;)

Idag var sista föreställningen för mio min mio. :) Skönt att ha det överstökat, men ändå sorgligt på något sätt. Jag längtar till turnén som sjutton! Det kommer bli så sjukt kul! :D

Anyway, idag firar vi syster och hela släkten är här. Eller, ett par stycken i alla fall. Vi är väldigt utspridda dock, småpojkarna sitter uppe och spelar tv-spel, småflickorna typ sminkar varandra (?), tanterna tjattrar med varandra och vi andra typ dricker kaffe och sånt. :) Mycket mysigt! (:

Idag fick jag reda på något jag kanske inte ville veta, jag blir så elak av sånt. Jag vet inte hur jag ska handskas med det liksom.. får försöka att låtsas som ingenting.

Nu ska jag ner och dricka ännu mer kaffe!


Puss Puss
Emelie


Du är grymt söt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0