Picknick i det gröna

Idag har jag:

- Vart på mio och druckit kaffe med madre och padre. Det var väldigt gott med en latte med vit chokladsmak måste jag säga. ÄLSKA SMAKLATTE! :D Du vet, alla har vi beroenden..

- Laddat hem en massa gh-låtar. Dom är sjukt sköna att lyssna på.. jag har någon konstig kärlek till gammal rock. Min favorit just nu är Nirvanas heart shaped box. Den är i och för sig lite mer grunge eller vad man nu ska kalla det, men vet du vad? Jag älskar den för den är så underbart seeeeeg!

- Haft picknick vid övrasjön med SK, vi grillade kryddiga korvar från scan med namnet xcisvoashkwfkllksehonitja (osäker på stavningen där, och uttalet) och kände oss som riktiga vikingar och krigare som fick liv i den döda elden. Sen kom värsta stormen och blåste omkull allt när vi låg och stekte som bäst så vi drog oss.

- Sett på hannibal. USCH.

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0