Se filmen!

Jag har just sett den bästa filmen någonsin. Jag har nog aldrig gråtit så mycket som jag gjorde till filmen "American Crime". Ellen Page är fantastiskt duktig i rollen som uttsatt och torterad tonårsflicka, som kom till en familj helt oskyldig och sedan blir utsatt för ren tortyr av inte bara mamman i familjen (Som spelas av Catherine Keener) utan även familjemedlemmar (dessa typ tio år gamla) och grannar. Den är hemsk, man känner en sån dragning och sympati för den stackars tjejen och filmen är verklighetsbaserad. Mitt huvud dunkade som jag vet inte vad efter filmen var slut och jag grät till och med typ tre minuter efter filmen också. Kalla mig en weeper men filmen var hemsk. Jag älskar den.


Filmens omslag


En scen ur filmen där Ellen Page sitter fastbunden i källaren

/E

Kommentarer
Postat av: Matild

Hard Candy med henne är bästbästbäst!

2008-05-12 @ 10:48:41
URL: http://poptimistisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0