Tjenare sexbomb, står du här och tickar?

Fint väder idag, men grymt kallt. Precis som igår. Vad har hänt med världen? Allt vänds upp och ner... skumt. Jaja, köket är klart nu! Det blev faktiskt riktigt snyggt, slänger in en bild när jag har tid. (:

Idag har jag
kollat på film, tittade på ett rockporträtt av sångaren i "Joy Division" och jag måste säga att den är väldigt sevärd! Filmen heter "Control" och det är en hel del bra låtar med. Om du vill veta slutet så kan du läsa det överstrykna längre ner.





Puss Puss
Emelie



Måste säga att den slutar väldigt tragiskt, sångaren och huvudperson tar livet av sig, 23 år gammal.

Du vet, du är grymt söt. Men du verkar bara vilja ha mig fredag/lördag någonstans mellan 22.30 och 03.04..

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för att du spoilar hela fucking slutet.

2008-05-13 @ 23:38:20
Postat av: Emelie

Ta det lugnt, det står ändå på baksidan så du får reda på det när du hyr/köper filmen i allafall. Dessutom är det inte det filmen går ut på, se den så märker du själv..

2008-05-14 @ 09:21:23
URL: http://rulesbyemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0