BAJSTERROR

Seriost sa ar jag valigt arg pa thailand just nu. Flygplatsen ar ockupperad, vi ar fast i varme och det ar stora ackliga kryp som flyger pa mig hela tiden!! Det ser ut som kackerlackor och grashoppor samtidigt... Inte mysigt alls!

Jag onskar att terroristerna och demostranterna valjer att dra sig ifran flygplatsen innan familjen svensson pawlak ska till Bangkok for shopping och hemresa. Det vore ju kul att komma hem i tid.

Fortsatt kommentera for att halla mitt humor uppe sa ar ni bast! :D

Puss Puss
Emelie

Kommentarer
Postat av: Clara

självklart ska här kommenteras!! :D är de verkligen så dåligt där borta som de låter? jag lovar att du har de en smula härligare än oss! var glad om du sitter fast i värmen några extra dar :P



puss saknar dej! <3

2008-11-29 @ 19:41:05
URL: http://clarigast.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Shit asså hm, du kanske får det trevligt i några dar på flygplatsen :P and it's like TAX-FREE

2008-11-30 @ 13:42:59
Postat av: denise

snart kommer du hem som en bajja!!! avis :P

im waiting for the vykort iaf haha.

ses snart gullet pusss!

2008-12-02 @ 11:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0