Tjena sexbomb!

Now I am here, i Thailand, i hettan, i landet utan prickar over o och a.. landet som ligger sex timmar fore i tidsskillnad och i landet dar en glass kostar en och femtio. Yep, nu ar jag har. Och jag saknar mina pojkar, Alexandra och Kungarna from KSG massvis, men kul har jag. Eller jag ska ha kul iaf! :D Hittills har following happened:

Vi kom till hotellet och fick veta att toaletten i vara bungalows inte fungerar pga oversvamning, sa de undrar om det gar bra att vi bor i junior sviten i ungefar fyra fem dagar tills de har lagat den. Vi far se hur den ser ut och jag lovar, jag har ALDRIG sett ngt storre i hotellvag. Tva stora sovrum, ett vardagsrum, tva toaletter varav en har jacuzzibadkar, matsal och jacuzzi ute pa balkongen! I have died and gone to heaven, typ.

Det regnar lite da och da, kommer smaskurar fast regnperioden ar over, men det gor ingenting. Now I am here, i Thailand, i hettan, i landet utan prickar over o och a.. landet som ligger sex timmar fore i tidsskillnad och i landet dar en glass kostar en och femtio. Yep, nu ar jag har.

Puss Puss
Emelie


Kommentarer
Postat av: Clara

åh gud va underbart! här är de minus fem nu, önskar att du packat med mej i din väska :D ha de jättehärligt, och vi saknar dej me, puss! <3

2008-11-21 @ 08:28:17
URL: http://clarigast.blogg.se/
Postat av: inca

jag tror jag najsar på mig igen <3

2008-11-21 @ 16:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0