Because it's my night

Igårkväll var jag inne i staden med DDJ och några som heter Tobbe (Eller ska vi kalla honom TTDT....?) och Krelle.
Det var trevligt, även om festen vi var på hade folk som var lika osköna som ett par för små stringtrosor. Men, hursomhelst så var det trevligt sällskap så det gjorde ingenting! Dessutom kom Kristoffer förbi efter ett tag (sjukt speedad typ) och en kille som heter Bazooka (vill fortfarande veta varför han kallas så när han heter Lucas) och bazookas tjej tror jag.

Hur som haver så drog vi till BK, tappade Kristoffer och Co på vägen men käkade grymt goda king fries! Sen skulle alla hem men jag drog tillbaka eftersom jag träffade på Stina, Matilda och Linda där borta. Världen är liten. Vi tog i alla fall nattbussen hem, killen bredvid mig somnade på mig typ och alla var trötta som sjutton.

När jag kom hem somnade jag direkt utan att tvätta bort sminket, behöver jag tillägga att jag såg ut som druggy nr 1 när jag vaknade i morse? Fick en chock av att se mig själv i spegel.. Ska iväg och jobba om två timmar nu och det suger. Eller ja, det är supersöndag så dom har lagt på på provisionen men jag är trött idag.. bajs.


Puss Puss Emelie


OBS! SKRIVET KLOCKAN 10 IMORSE!


*TTDT stands for Tobbe The Druggy Toffel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0