Stress

Skolan, jobba, hem och äta, sova, upp kvart i sex och snabbt göra sig i ordning, iväg till skolan, plugga till prov, jobba och tjäna bra, hem med första bästa tåg, käka sen middag, stupa i säng, upp kvart i sex, snabbt göra sig i ordning, äta snabbfrukost, iväg till skolan tidigt tidigt, plugga, få bra betyg, iväg och jobba, hem och sova, hinner inte äta middag.

Är det bara jag eller ser er vardag ut så här också? Jag hinner liksom inte med att ta det lugnt. Hinner inte med att andas. Stressen ligger och trycker i bakhuvudet hela tiden. Jag hinner inte med att vara glad och trevlig, hinner inte med att få bra betyg, hinner knappt att jobba, jag hinner inte ens med att vara mig själv. Stressen har tagit över mitt liv jag en gång hade och det är grymt irriterande. Jag har huvudvärk på morgonen och svårt att sova om nätterna. Det dröjer inte länge tills jag får svarta ringar under ögonen och konstant migrän.

/Emelie

Kommentarer
Postat av: denise

nej, du är inte ensam stumpan. och i den här deprimerande årstiden blir det inte bättre. ;/

saknar dig, vi måste träffas snart och fika eller något :) <3

2008-10-21 @ 20:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0