Det är tråkigt

Att jag lyckats tappa kontakten med min gamla klass. Visserligen var det väl få jag faktiskt tyckte om, men jag vägrar att inse att vi inte kommer ha samma gemenskap längre. Även om det kanske är dags för det nu..


Jennifer Andersson
- Du betyder väldigt mycket för mig och det känns trist om vi helt plötsligt ska tappa den fina kontakt vi haft sedan trean i lågstadiet. Visserligen var det väl mer i typ, femman sexan vi faktiskt blev riktigt bra kompisar, men du har alltid vart en person jag ser upp till. Som vågar gå sin egna väg och stå för sina åsikter samt alltid ge riktigt bra tröst och stöd när det behövs...

Matilda Lindgren - Du och jag kommer iofs träffas varje onsdag klockan 17 men vafan, dig tyckte jag så sjukt mycket om och så har vi inte hörts av någonting på lovet typ..

Alexandra Larsson - Alexandra, var ska jag börja. Vi har en lång historia tillsammans och den ska verkligen inte ta slut än! Medan vissa bästa kompisar växer ifrån varandra växer vi i jämn takt. Vi har gjort dumheter, bra saker och haft både sorgliga och bra minnen tillsammans och vi lovade varandra att det inte skulle ta slut även om vi kom in på olika skolor. Det jag är rädd för är att det skulle hända i alla fall, du är trots allt den människa som vet mest om mig och jag antar att jag vet mest om dig. Vi delar allt och det fortsätter vi med va? För du är obytbar och ingen skulle någonsin kunna ta din plats. Jag är ju så glad att vi har kommit så här långt hittills i våra liv tillsammans, det får väl inte ta slut här? :/

Jag ska göra allt för att hålla kontakten med er, för ni är helt unika alla tre och jag har aldrig mött någon som skulle kunna likna er på något sätt.. Vi har ju haft så många år tillsammans hittills, men inte tillräckligt många ännu.


/E

Kommentarer
Postat av: Robert

Du glömde mig! :D

2008-09-05 @ 00:55:42
Postat av: Jennifer.

Vi ska väl fika i dag right? :)

2008-09-08 @ 08:29:43
URL: http://jempa.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0