Förlåt

Jag är extremt uttråkad. Och jag får inte upp den dumma vaselinburken, mina läppar och händer skriker efteråterfuktning men burken är dum i huvudet och vill inte öppnas. Gud, förlåt. Jag är verkligen extremt uttråkad.. Min lördag har sett ut på följade sätt:

- Jag har städat mitt rum extremt noggrant, från att plocka upp kläderna till att tvätta till att dammsuga och hitta damm på platser jag inte visste fanns i mitt rum.

- Lagat lunch, tonfiskexperiment med pasta. Resultatet smakade kattmat.

- Fick en liten stund för mig själv ute i den riktiga världen och tog typ en timme på mig att handla på ica och tanka.

- Lyssnat på bandit hela dagen. Högt. Resten av familjen måste tro att jag glömt hur man stänger av och sänker volymen på radion.. Plus att dom bör tro att jag blivit extremt deprimerad eller ngt (vilket delvis stämmer) eftersom jag struntat i att byta kanal när dom där growllåtarna kommer upp, trots att jag hatar när det låter som dom är överagressiva.

- Pratat i telefon. Det har varit den enda riktiga underhållning jag haft hittills idag. Sofie, Dennis och Victor. De personer som lyckats underhålla mig under dagen.

Förlåt. Jag är verkligen grymt tråkig idag.. jag ska bättra mig och skaffa humor. Någon gång, jag lovar.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0