Idag,

Har varit en relativt bra dag. Jag umgick lite med Victor och Dennis innan jag åkte iväg till sången.

Vi tryckte ihop oss i en fotoautomat och jag fick inte plats, men på sista bilden tog jag min rättmäktiga plats och syntes mer är Dennis! (Din jääävel)

Sen åkte jag iväg till sången, och vägen dit var typ det mest irriterande jag varit med om. Herregud, det hade hänt en olycka någonstans mot södertälje hållet. Denise och Norah var fast i Tullinge, jag var fast i Flemingsberg. Det sög. Men, till sist kom jag fram till Tumba, åkte till Alby och hade sång i en timme. Sjöng jordens finaste låt och sen åkte jag hem.


Nu ska jag äta,
Puss puss
Emelie


(och hon skrek och skrek)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0