Jag orkar inte

Ibland vill jag bara åka hem och kolla på disneyfilmer och typ käka nudlar. Det skulle få mig att bli piggare och jag skulle inte behöva inse att sommaren är slut! Även om det inte gör något eftersom det betyder att höstens myskläder är här, stora koppar varm choklad och äppelthé och filmmaraton i haremsbyxor. Det påminner mig om att jag ska köpa en ny halsduk!

Imorse rusade alla mina känslor igenom kroppen som en löpeld och alla gulliga minnen med dig kom tillbaka. Mötet med dig gjorde mig glad idag, ditt hej gjorde hela min dag. Det kändes skönt att prata med dig igen, även om det bara var för en kort sekund. Tack :)

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0