Tjena tjena mittbena

"my fu isn't working so try my g-mail" - Mike snackar om sin folkuniversitetsmejl som krånglar,


Just nu sitter jag på naturkunskapslektion.. vi har en skåning till lärare vilket kanske kommer göra hela lektionen mycket roligare. Det var nämligen ett av de ämnena jag hatade mest på högstadiet..

Hursomhelst, Idag ska jag äntligen träffa Jen. Det var hundra miljarder år sedan.. men nu är det äntligen dags! Så, Jemps, efter hela sommarlovet (2 månader typ) så får jag äntligen träffa dig igen och catch up on old times.. typ ;)

Jag är grymt hungrig, det blev någon slags grötliknande ärtsoppa till lunch och tro mig, grötliknande ärtsoppa ser verkligen ut som spya. BIG time. Smakade gjorde det väl, men man äter som sagt med ögonen också och mina ögon tyckte inte det smakade speciellt bra måste jag säga..


Puss Puss
Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0