Efter 20årsfest mår man bra dagen efter!

Jodå, vi gick upp tolv. Det är bra jobbat när man kom hem runt halv femtiden!

Det var galet kul hos Victor och Josefine som fyllde år i onsdags men hade party igår. Vi satt ute och grillade, eller folk grillade och jag och Bella och Alex keekade reeekor och aioli med limesmak! Fick lagom fina kommentarer om hur det luktade. Andra kommentarer som har med doft att göra var de fina komplimangerna: "Emelie, du luktar sur mjölk". Nej, jag hade faktiskt duschat innan, men jag blev (av någon mystisk anledning) insmetad med GRÄDDE i håret och ansiktet. Gosigt!

Tyvärr glömde Bella sin kamera hos le partyanimals så vi var tvungna att bege oss dit idag och möttes av en mycket pigg (?) Victor. Hans hår hade tagit semestaa! Fast vi tycker om honom ändå!

Kvällen fylldes av massa glatt återseende av folk man inte träffat på länge, Leijon skärp dig förfan och hör av dig lite oftare så det slipper gå ett halvår nästa gång, hallonblåbär, norsk fylla, vals och bugg, segertåg, grillning på hög nivå och gräddkrig samt bitchslaps. Jag har ju lärt mig av den bästa! Dock var det inte så smidigt att göra illa sig själv när man ska skada andra!

Alla är döda. Alltså det är inget hot och folk är inte döda på riktigt, men alla är lite efter idag känner jag. Det lyser men ingen är hemma. Så känner jag i alla fall.

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0