God eftermiddag kära läsare

Idag var första riktiga skoldagen då vi följde schemat. Vi började med engelska, sen vart det franska, lunch, KULTUR OCH IDÉHISTORIA och sen mentorsmöte. Jag måste säga att den absolut intressantaste kursen kommer att bli kultur och idéhistoria. Ingen höll med någon och det vart livliga diskussioner. Folk kommer, som Vic sa, slakta varandra.

Imorgon ska jag gå och se Inglorious Basterds. Den ska vara sjukt bra har jag hört! Så det ska bli riktigt kul faktiskt! (:

Längtar till helg. Helg helg heeeeelg. Och till imorgon. Och sen längtar jag till nästa helg också, när jag börjar jobba i fruängen. Jag har mycket att se fram emot helt enkelt! Det är det som gör livet lite lättare, att ständigt se till att ha saker att se fram emot.

Idag var jag, Annabanana och Soph och fikade en stund på Waynes. Sen skulle Sophie iväg så då gick jag och Anna in på pistill och tittade lite. Det är kul att se vad folk kan komma på för saker egentligen..
Anyway, Anna skulle in på Apoteket och köpa handdesinfektion också, men det var slut! Det här bevisar ju bara hur löjligt det är att svininfluensan har blivit så sjukt hypad. Alla är mer rädda för den än för typ cancer. Och ändå är cancer värre, men springer folk runt och köper munskydd och slutar röka för det? Njet. Världen är knas.

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0