Jag är så jädra duktig!

Känner ni någonsin att ni lyckades bra med det ni nyss gjorde?
Jag brukar inte riktigt känna så. Fast nu var jag duktig!
    Jag satt och skrev min historiainlämning, början på den i varje fall, utan att vara inne på Facebook under tiden vilket förkortade hela processen med ca en halvtimme fyrtiofem minuter sådär!
  
Så, genom att sänka kraven på mig själv och sätta ut såna där små mål, som inte handlar om att vara superduperjävlahyperduktig och skriva klart hela arbetet på en kväll, så blev jag lite nöjd med mig en stund istället!

Nu kan jag sitta och njuta i mitt dunkla rum utan några som helst bekymmer. Utom att jag måste tvätta och byta glödlampor. Såna där vuxengrejer. Men jag är bara ett barn så jag behöver väl inte göra sånt? Kan skippa det just nu. En stund.

Fan. Jag behöver rena underkläder till i morgon. Måste nog tvätta i alla fall.

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0