Jag är taggad till tusen!

Om ca en timme åker jag mot staden och träffar ÄNTLIGEN min annabanana! Har inte sett henne sen Peace vilket är typ hela sommarlovet :( MEN! Idag kommer hon äntligen tillbaka från sitt gömställe på västkusten och följer med till kräftskiva hos Max ikväll! Jag är så galet taggad. Fick glädjerus imorse och min syster var tvungen att säga åt mig att tagga ner litegrann, men hallå? JAG ÄR GLAD! :D


Så nu har jag packat min väska som väger ungefär min egna kroppsvikt, och den ska jag släpa till centralen och sen till Max ute på landet. Sen ska jag göra pastasallad, dekorera bord, tända lyktor OCH hinna göra mig själv i ordning också. Det blir ett uppdrag jag sent kommer glömma. Musiken är kirrad, ipoden laddad och humöret på topp! Vad mer behövs för en lyckad kräftskiva? Okej, kräftorna är inte helt tinade än men det gör inget! Det löser sig!!

Puss Puss
Emelie

Kommentarer
Postat av: Anna banana

Ååh, saknade du mig såååå mycket;)Men vem kan inte ha gjort det... Jag är bäst:D saknade dig med emalaj!<3

2009-08-12 @ 23:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0