Kalas på rungården och försök att välta kor

Det var min fredagskväll det!

Började med middag med familjen på Agaton. Världens bästa restaurant i gamla stan, åt rödingfilé med sparrisrisotto! Mumzzi!!! Sen åkte vi hemåt, jag fixade i ordning mig inför spexpartyt och drog hem till Matilda. Där satt en massa från hennes klass och några från min gamla klass. Det var trevligt, men jag drog ganska tidigt.

Sen blev det kojakt! Jag och Emil åkte runt för att hitta kor att välta, men kom fram till att bönderna säkert plockar in dem på natten för att man inte ska välta dem :( Så, utan att ha vält en ko åkte jag hem och nu sitter jag här. Taggad till tusen inför imorgon!! 20 års fekke! YEY! :D

Belapåni kommer över under dagen och ska sova kvar här. Någon som sa Stockholm boogie mitt i natten med the och mackor? Vem, jag? Nejee knas!

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0