Regn.

Ja så bra gick det med den att göra listan. Jag hann sola en timme i alla fall innan regnvädret slog till.

Istället ser det ut att bli en skön egendag. Jag är ju egentligen barnvakt, men Isabelle är femton och behöver inte vaktas och dessutom ska hon träffa någon kompis. Max är den enda som behöver vaktas, men han for iväg till någon kompis i området också så: I've got la maison pour moi seulement! WOHO! Funderar på vad man kan göra under de få timmar man har själv. Gå naken? Dansa till musik på hög nivå? Leka rockstjärna nu när ingen ser? Möjligheterna är många. Sist skulle jag baka sockerkaka, men jag hann bara till smeten och sen gjorde jag misstaget att smaka. Av med ugnen och fram med filmen så satt jag och åt sockerkakssmet i min ensamhet. Det kommer ju bli katastrof när jag flyttar hemifrån!

Vem vet vad jag hittar på för bus...

Puss Puss
Emelie


Jag var tvungen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0