Två dagar utan kontakt med världen

Eller ja, ungefär i alla fall. Igårkväll var jag tvungen att sätta på mobilen och då upptäckte jag ett sms från Ung Omsorg som ville ha mig på arbetsintervju. Nice! Så idag var jag där, tre meter från min skola låg deras kontor. Lite kul!

Hursomhelst. Jag har gjort absolut ingenting i två dagar typ. Idag kom Alexandra över och vi såg Stockholm Boogie och myste, men annars har jag inte gjort någonting faktiskt! Bara chillat. Tränat. Tittat på film. Och ikväll ska jag på bio med madre och syster och se sommaren med göran. Vi får se hur kul den är (;

Jag har upptäckt min kärlek till Mozzarella och Avokado. Galet gott! Jag är i himmelriket under varje jädra tugga..

På Lördag är det spexfest (VAD SKA JAG VARA??!) och imorgon fyller Victor 20. Grattis till honom så länge! Nu ska jag bege mig ner och ta på mig skorna och undersöka mysteriet med sommaren med göran...

PUSS PUSS
Emelie

  +    +    = 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0