ååååh

Jag har julkänslan inne på maxfrekvens.

Julstjärnan
hänger och lyser så fint i fönstret, det står en tomte på skrivbordet och en tomte hänger i julstjärnan.
Kring min lampa har jag lagt julgransglitter. Det ser nästan ut som en vit julgran. Nästan. Om man har lite fantasi.. typ.

Nu har jag spenderat två timmar med att fixa och trixa på Edith och Agnes julklappar.. en är nästan klar. Den andra är inte ens påbörjad. Men det kommer! Det kommer! Och det kommer bli... helt okej. Jag är ju inte den mest kompetenta på hemmagjorda personliga julklappar.

Sen har jag även inhandlat Annabananas julklapp. Hon kommer bli helt galet glad! Hoppas jag!

Imorgon är det svenska redovisning OCH historiaredovisning. Vilket betyder att jag är i behov av en studenthatt. Till redovisningen. Lärarna har börjat tycka det är trevligt med teater och kostymer, och i brist på teaterföreställningar som ex, Fröken Julie, har de beslutat sig för att låta eleverna få 15 minuter i rampljuset. Lovely. Inte mig emot dock, teater is nice shit fo shoo!

Sängdags! Måste börja kliva upp i tid, har somnat om i en halvtimme hela veckan hittills. Inte okej.

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0