Da'n före da'n före dopparedaa'n!!

YEY! I övermorgon är det julafton!

Den här dagen har spenderats på följande vis:

- Jag har städat mitt rum inför finbesök
- Finbesöket anlände i form av Edith och Agnes Blåsjö
- Vi åkte pulka med min sjuårige bror tills Agnes tår frös efter tjugo minuter och fyra åk
- Vi pulsade hem till mig och drack varm choklad kryddad med kanel och med vipsgrädde på toppen
- Vi bytte julklappar, jag fick chocolat-filmen med dregelsexiga johnny depp och en tub med choklad samt en pensel att måla på folk med
- Edith och Agnes fick sina armband jag pysslat med i hundra dagar och tusen nätter samt en grotescodvd av mig och vic
- Vi tittade på gamla skolkataloger och förundrades över nittiotalets mode samt hur illa jag såg ut på de flesta bilderna
- Sen rörde vi oss till Rönninge
- Där träffade jag Joel och Bashar och sa hejdå till tvillingarna
- Vi åkte hem till joel och tittade på How I met your mother


och nu ligger jag här hemma och väntar på att det ska bli i övermorgon! Då ÄR DET JUUUULAFTON!!!!!

Puss Puss
Emelie

Kommentarer
Postat av: edith

underbar dag och armbanden är finast!

2009-12-23 @ 00:05:10
URL: http://thefirstedot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0