Godkväll kära 14 läsare

Fast säger jag 14 ljuger jag, för så har det inte varit på länge! Ibland är det 11, men ibland är det tom 26 som har hittat till min blogg! Känner mig lycklig över att så pass många (Det är nästan en skolklass!!) läser det jag skriver då och då! :D

Okej, då ska vi se om vi kan komma fram till något intressant att berätta idag.. Ja!

Vi har avslutning på Fejm idag. Det var storfejm, minifejm och microfejm som samlades i en fin ring och åt godis, mandariner och pepparkakor! Det var jättemysigt, och när pepparkakorna och mandarinerna tog slut (godiset verkade liksom aldrig ta slut, det bara fanns där i en evighetsskål.. dock med de äckliga ingen äter kvar) så föreslog Ellinor så fint att vi skulle leka! Det tyckte ledarna var en jättebra idé och vi drog igång med charader. Jag och microfejmarna var de som stod och demonstrerade olika scener ur föreställningen. Till sist lyckades vi övertala Zenya att gå upp också, och hon drog med mig och körde en dansbit ur sin wagon!
När jag lämnade Fejm var de i full gång med dansstopp. Awesome kväll!

Nu borde jag egentligen sitta och plugga epoker inför kultur och idéhistoria provet till torsdag nästa vecka... och på fredag den här veckan har vi franskaprov. Och på torsdag svenskaredovisning. Underbart. Älskar veckorna innan jullov. Man kan ju inte klaga på att man känner sig rastlös åtminstone?

Puss Puss
Emelie vars hunger ekar i hela huset för tillfället.

Dagens Awkward photo:




Ett sånt bröllopsfoto vill jag också ha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0