helt off

Hade glömt mobilen hemma idag så har inte haft någon kontakt med omvärlden från kl. 12.15 - 23.20 idag.

Hade en fantastisk vernissage med damerna och herrarna på boendet idag, dansade något valsliknande med en herre till Nat King Cole och bjöd dem på pepparkakor med ädelost, snittar med skagen, vanliga pepparkakor och saffransgifflar medan vi hade tejpat upp deras konst de gjorde för några veckor sedan i rummet. Det var oerhört trevligt!

Efter jobbet blev jag hämtad i tumba av madre och systrami, vi åkte till heron köpte biobiljetter till Avatar och fick pengar till middag och biogodis. Jag och min syster har haft en helkväll. Vi åt indiskt, flörtade båda två med den snygga killen i biokassan och såg en, som numera ligger bland topp tre på favoritfilmer, FANTASTISKT JÄDRANS AWESOME HELT STÖRT OCH SJUKT GALET MEGA BRA FILM! Jag vill vara en sån där blå människa på Pandora och bo med folket som började på N. Scheisse vad bra den var!

Sen stod vi ute i kylan, tittade på nördar som sladdade med bilar på en parkering, fångade snöflingor med tungan och pratade om filmen i väntan på padre. När jag kom hem pratade jag med Edith tills jag blev trött och la på, hon (låtsas)grät när jag sa hejdå. Hon är bezt!

Puss Puss och godnatt
En sovande Emelie


Kommentarer
Postat av: edith

sen när har jag låtsatsgråtigt för dig? snyft

:*

2009-12-20 @ 00:36:31
URL: http://thefirstedot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0