Helt slutkörd och utmattad

Jag orkar bara ligga på sängen och tänka nejnejnejnejnej inför religionsprovet på måndag, och svenska redovisningen på torsdag, och franska provet på fredag.
Jag är så otroligt trött att jag inte vet var jag ska ta vägen.

Det blev en bra sista föreställning idag i varje fall! Endast Michael - Billy Jean krånglade litegrann, men jag tycker att det blev bra ändå! Helheten är det som räknas, och ser man på helheten var det en kickass föreställning.

Jag borde verkligen verkligen plugga religion nu. Jag får väl intala mig själv att det kommer gå bra.
För att avsluta det hela med en mindre negativ touch: Jag älskar Fejm. Jag älskar folket på Fejm. Ni är helt enkelt bland de mest underbara människor jag känner.

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0