IMORGON ÄR DET JU JULAFTON!!!!!

Jag har vaknat de senaste dagarna med panik över att snön har smält bort. Vem drömmer mardrömmar om att det har blivit vår? Herrejisus.

Igår var en trevlig dag, idag ska bli en mysig dag. Det är dagen före julafton och jag ska ÄNTLIGEN klä granen idag. Och så ska jag hjälpa mamma med julstöket och titta på julfilmer. Love Actually kanske?

Jag borde ju städa på mitt rum lite också inför imorgon. Vem var det som sa att dagen innan julafton är en lugn och fin dag? Den människan hade så otroligt fel, ungefär lika fel som att förneka fekken, och alla vet hur illa det är.

Har köpt världens finaste klänning till imorgon. Jag kan lägga upp den någon gång under dagen här på bloggen. Det är det första jag unnat mig på ca fyra månader. Det första klädesplagg jag unnat mig varje fall.

Jag känner mig som ett litet barn just nu, med fjärilar i magen inför imorgon. Jag vill bara somna om och sova bort hela dagen så att det kan bli imorgon så fort som möjligt! Igårkväll tittade jag klart på alla avsnitt i säsong fem av How I Met Your Mother. Så hur ska jag fördriva tiden nu?

Puss Puss
Emelie

Ps. Det känns illa att varannan mening i det här inlägget börjar med "jag". Måste sluta vara så egocentrisk. Stinson out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0